Sabtu, 10 Oktober 2009

Trend Bisnes Terkini


Salam Sejahtera, Kini membeli di internet menjadi TREND terbaru bagi rakyat Malaysia. Malah ada syarikat seperti 'memaksa' pembeli membeli produk atau servis mereka melalui internet. Lihatlah contoh AirAsia, semua tiket perlu ditempah melalui laman web mereka.
Urusan jual-beli melalui internet semakin mendapat perhatian ramai rakyat Malaysia. Ianya mudah, murah dan jimatkan banyak masa. Anda boleh membeli dengan selesa secara Online tanpa gangguan jurujual. Ini memberikan anda masa untuk anda memikirkan dan membandingkan produk dan servis yang terbaik untuk anda dengan jumlah ringgit yang anda ingin belanjakan.
Namun laman web jualan ini juga perlukan promosi dan hebahan agar ianya sampai kepada anda. Sepertimana anda sedang membaca laman web ini, hasil hebahan kawan-kawan dan kenalan anda. Syarikat yang besar, biasanya menggunakan kaedah pengiklanan berbayar yang mahal dan kosnya tinggi. Ini akan memberi impak kepada harga produk/servis mereka. Ada syarikat BIJAK menggunakan kaedah EJEN ONLINE seperti affiliate dan reseller program. Tanpa sebarang kos, kerja-kerja promosi dapat diteruskan. Hasil keuntungan jualan di agihkan kepada ejen online ini. Sama-sama berkongsi keuntungan.


Maxx Worldwide tidak melepaskan peluang ini sama-sama menjayakan industri perniagaan internet di Malaysia. Produk dan servis yang tak kurang hebatnya, kami cuba ketengahkan kepada masyarakat melalui program reseller kami.
daftar sekarang :
Klik sini sekarang!
www.maxxworldwide.biz/firdausp18

Tiada ulasan:

Catat Ulasan